home » faq

faq

Als ik twee producten bestel moet ik dan twee maal de verzendkosten betalen?

Nee, indien u de producten wel in één bestelling plaatst, betaalt u maar één keer de verzendkosten van €6,95. Mocht u per abuis 2 aparte bestellingen hebben gedaan, neem dan even contact met nooosugar.nl.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, mocht u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met uw aankoop of een artikel willen ruilen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren met bijgeleverd retour pro-forma formulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk zorgen voor het omruilen van het artikel of de terugbetaling ervan.  Alleen het aankoopbedrag wordt terugbetaald. De verzendkosten en retour-verzendkosten worden niet vergoed.


Waar kan ik de afmeting van een artikel vinden?
Deze staat op de productinformatie pagina van het betreffende artikel.
Klik op de overzichtspagina van een artikelgroep op het betreffende artikel en de pagina met productinformatie komt te voorschijn.


Als er wordt vermeld dat een artikel uitverkocht is, kan het dan toch besteld worden?
Een uitverkocht artikel is niet na te bestellen vanwege het unieke karakter van onze producten. Wel is het mogelijk een e-mail te sturen naar info@nooosugar.nl waarin u aangeeft dat u geïnteresseerd bent in een bepaald product. Mochten wij deze of soortgelijke artikelen weer op voorraad krijgen dan brengen we u meteen op de hoogte.

 

Is het mogelijk de producten te bezichtigen?
Eventueel is dat is mogelijk. Nooosugar.nl heeft een opslag in Hoofddorp waar u alleen op afspraak sommige producten kunt bezichtigen. Bijvoorbeeld de XL dienbladen. U kunt een e-mail naar info@nooosugar.nl sturen om een afspraak te maken.

 

Is het mogelijk de bestelling zelf af te halen?

Ja, dat is mogelijk. Alleen op afspraak kan de bestelling eventueel in Amsterdam afgehaald worden.  De verzendkosten die u bij uw bestelling heeft betaald worden dan naar uw rekening teruggestort. U kunt een e-mail naar info@nooosugar.nl sturen om een afspraak te maken.

 

Is het mogelijk jullie producten in het buitenland te bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt de bestelling via de bestelprocedure op de site invullen, op dat moment zal de bestelling voor u gereserveerd worden. De betaling kan helaas nog niet via de site lopen i.v.m. het berekenen van de verschillende tarieven per gewicht en per land.

Wij zullen u vervolgens per e-mail een offerte sturen voor de verzendkosten van het pakket, hiervoor hanteren wij de standaard tarieven van Post.nl voor verzending naar het betreffende land met handtekening voor ontvangst.

Na akkoord kunt u de totale kosten, aankoop- en verzendkosten, naar ons overmaken per bank of via Paypal. Na ontvangst van de betaling zullen wij binnen 3 werkdagen uw pakket verzenden. U bestelt dus wel via de site, maar betaalt niet via de site.